דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הררית - חופשה של מדיטציה 

מאת    [ 17/11/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 4462 פעמים ]

היישוב הררית הוא בין היישובים המיוחדים בארץ. ראשית המיקום, על רכס הרי יודפת, בפסגת הר נטופה ממוקם היישוב הקטן והנחבא הזה. מדוע נחבא? מכיוון שתושביו השכילו להשתמש בצמחייה הטבעית הנפלאה שצומחת במקום, והיא מקיפה את היישוב ואת בתיו. מהיישוב נשקף נוף מרהיב של הגליל התחתון על גבעותיו, מפרץ חיפה והים התיכון, ממזרח- מצוק הארבל, הכינרת והרי הגולן באופק ומצפון הרי הגליל העליון הבולטים במרומם. אולם נוף לא חסר לנו בהרבה מקומות. מה שמיוחד באמת בהררית זה האנשים. תושבי היישוב מאמינים, מתרגלים וחיים מדיטציה. מדיטציה טרנסצנדנטלית, על פי משנתו של מהרישי מהש יוגי. גם אם אתם לא בענייני עולם הרוח, לא תוכלו להתעלם מהאנרגיה והאווירה הייחודית ביישוב. הפשטות, הנעימות, הצניעות והאור יחדרו גם את השריונות הקשוחים ביותר ויאפשרו לכם חופשה מיוחדת באמת.

לאקשמי:

לאקשמי היא בת זוגתו של וישנו, אחת משלושת האלים המשמעותיים ביותר בהינדואיזם ההודי. לאקשמי בדת זו, היא אלת השפע והפרנסה. לאקשמי זה גם השם של סוויטות הנופש שבהררית. סוויטות של שפע, אם יורשה לי לכתוב. אז מה בנמצא? שתי סוויטות אבן פרטיות ומלאות באור ובכל הנדרש לחופשה חלומית כולל ג'קוזי כמובן. הסוויטות מותאמות לאירוח משפחות. דירת סטודיו חמודה ממתינה לזוג שמחפש שקט ופרטיות. בעלי הצימר הם אנשים מיוחדים. אורית תיתן למי שמתארח במקום שני לילות ייעוץ נומרולוגי חינם וכך תצאו מהחופש גם עם קצת תובנות. דניאל, ישמח להעניק למעוניינים קורס במדיטציה טרנסצנדנטלית. שווה לכוון שעון ולהתעורר בשעת זריחה, צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת של אור, עננים ונוף. החצר המטופחת תעניק יופי של תפאורה. בתוך היישוב, מתגוררים לא מעט מטפלים במסאז'ים שונים, רפלקסולוגיה ועוד שבתיאום מראש יוכלו להגיע היישר לצימר כמובן.  

בתוך היישוב ובסביבתו:

שווה להלך ברחובה הראשי והכמעט יחיד של הררית ולהתרשם מייחודו של היישוב. חלק מהבתים נבנו על משנתו של מהרישי וניתן לחזות באדריכלות הייחודית של בתים אלו. בהררית פזורים מספר מרכזים לאיורוודה ומדיטציה המרשימים בבנייתם. בתיאום מראש תוכלו לקבל טיפול או להשתתף בסדנא. גם מוזיקה היא חלק בלתי נפרד בחוויה. האמן ניקו לוי מופיע בסופי שבוע במופע מוזיקה ייחודי. האנרגיה בהר הזה היא כנראה באמת מיוחדת, בסמוך ליישוב ועוד לפני הקמתו התיישבו במקום נזירים המאמינים בהתבודדות כדרך חיים. הנזירים שיפצו והרחיבו מערה אשר משמשת להם כבית תפילה. ניתן לבקר במקום, בצניעות ובענווה.

מחוץ ליישוב:

לא בטוח שתחליטו לצאת מהררית במשך החופשה, אפשר להבין אותכם. אך למקרה שכן, הגליל התחתון הוא עולם ומלואו. שפע מסלולי טיול שונים ומגוונים ממתינים לכם בסביבה, בין ההרים הוואדיות והנחלים. יער הקופים שביודפת הוא אטרקציה נחמדה, בעיקר לילדים. ביער חיים קופים משני סוגים- קופי הסנאי הקטנים וקופי מקוק גדולים יותר. אנשי המקום מנסים להעניק לקופים את התנאים הכי קרובים לאלו שהיו זוכים לו בטבע.

   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב